Viata la tara, unul dintre obiectivele de promovare in turismul romanesc


Autoritati internationale din domeniul turismului, precum Asociatia internatională a turismului de aventura sau Organizatia Mondiala a Turismului, apreciaza tot mai mult potentialul de care dispune Romania pe acest segment, considerand-o, intr-o perspectiva posibila, una din cele mai importante 10 destinaţii europene.

Anul acesta, intr-un clasament al potentialului pe care-l are turismul sau de aventura, Romania ocupa locul 9 din 160 de tari.Criteriile de apreciere au fost: siguranta, resursele naturale, resursele necesare activitatilor de aventura, infrastructura si resursele culturale.

Promovarea muntelui, a Deltei, a manastirilor şi a vietii la tară – iata ceea ce ni se recomanda pentru ca numarul de turisti veniti in Romania in urmatorii 2-3 ani sa se dubleze.

Autoritatile romane isi propun promovarea pe plan extern a destinatiilor noastre naturale si culturale. Siguranta, bogatia de traditii si obiceiuri, frumusetea locurilor reprezinta argumente pentru includerea intr-un plan de marketing a vacantelor la tara, obiectiv-cheie in promovarea turismului romanesc.


1 comentariu la “Viata la tara, unul dintre obiectivele de promovare in turismul romanesc”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Regulament privind comentariile.